tisdag 16 juni 2009

En söt liten Ängel

En söt liten ängel viskade i mitt öra. "du behöver inte skriva så mycket, bara att du lever kanske"

Hej hopp allihopa JAG LEVER!!!!!

Det var ett tag sedan jag skrev något till ALLA :P mina trogna läsare.....

Ja vad har hänt sedan sist.... hmmmm

har fixat klart i badrummet,pannrummet och rummet mellan dessa i källaren. Det blev väldigt bra. Spegeln var väldigt poppis ;) (en stor spegel på väggen typ 170X45 cm.... Speglar och skönheter ni vet ;)

Grillfesten med jobbet är avklarad, Mycket trevlit var det. "Några" stannade kvar in på småtimmarna, det var väldigt trevligt tycker jag. Snackade lite mannligt och kvinnligt beteènde :P

Och så lite annat med :P

Sol&Bad-söndag med avklarad, "Heldagsbesök" med solbad och badbad :P Var det mysigt och trevligt eller? ;) Det var det kan jag tala om... Får bli fler gånger tycker jag...

Och nu är det bara 2 dagar kvar till SEMESTER och då vill jag med......... minst 2 ja ni vet......
Men får väll se hur det blir. Man får ju inte alltid som man vill har jag lärt mig :S

Det får ju vara som det är när det inte blir som det ska

Nåja, det blir bra när det är färdigt brukar ju en viss Tias säga.....

Puss&Kram Till DIG

Ha det gött! Till er andra ;)

1 kommentar:

  1. Det var på tiden att du skrev något!!!!
    Ha en skön semester så syns vi om 4 veckor

    SvaraRadera