söndag 28 juni 2009

En eloge till alla murare :P

Började putsa den murade väggen jag rev lite av tidigare...

Vilket jävla jobb, först ska man få bruket att fästa mot de gamla torra stenarna, så man får blaska på rätt bra. Har fått på första omgången bruk nu i alla fall, så låta det börja bränna och fästa lite sedan på med nästa omgång och göra vad man kan för att få en snygg jämn yta på det med :P

Men men det blir nog okej när det är klart tror jag.

Beställde "leksakerna" med precis inte varje dag man får en hel pall med paket på nästan 60Kg med posten :) Så jag vet en som kommer ha rena julafton i Hoby snart ;)

Sitter och funderar lite på hur jag ska göra "rampen" för duken på ett snyggt och bra sätt med.. Men det verkar i alla fall som om den får plats som jag tänkt och det är NAJS......................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar