söndag 8 mars 2009

underjordiska jobb i helgen....

Denna helg har jag roat mig med att fixa till i källaren i detta lilla hus. Det är ju till salu, men för det första måste man ju roa sig med något :P Och dessutom så är det ju bättre om det är fint och fixat om någon kommer och kollar. Så håll till godo med bilderna hoppas fler än jag tycker det blev bra....






Bakom dörrarna finns en liten toalett, ett pannrum och en matkällare samt ett litet rumm för förvaring....
(Du lyckades till slut lura mig till att skaffa blogg. Får se hur länge den uppdateras dock) Jag har ju inte ladets mest intressaanta liv precis... eller?


Tack alla ni som läst mitt första inlägg....

3 kommentarer:

  1. Lurat in dig på detta? :P Tsssss.... Puss

    SvaraRadera
  2. Välkommen till bloggvärlden!!! Det trodde jag aldrig, att du skulle skaffa blogg alltså :P
    Ser jättefint ut i källaren :)
    Kram Bettan

    SvaraRadera
  3. tja lilleboror först faccebok och nu detta....undra var det ska sluta hihi..det blev ju kanon med trappan....ska bli spännande att se hur det kommer att bli i källaren.....ha det gott...kram syrran du fattar säkert vem hihi

    SvaraRadera