söndag 22 mars 2009

Skulle haft besök idag......

Skulle haft besök idag, men en bekant till fröken behövde henne mer än jag just IDAG då hennes syrras dotter inte mådde speciellt bra alls. Är på sjukhus med den lilla så moster behövde lite extra sällskap för att komma ifrån de oroliga tankarna.

SÄNDER DÄRMED EN EXTRA TANKE TILL FAMILJEN!!!!!

Så jag får helt enkelt hålla mig till imorgon med att umgås :P
Sen är det ju bowling med jobbet på tisdag och då har vi ju även en del som är "moraliskt stöd" pg.a olika omständigheter och intressen. Och nuförtiden är det nästan alltid trevligt någon gång under dagen på jobbet. Oftast iaf. Onsdagkvällarna brukar vara najs, lite lite att göra men ibland är det tur det med (kan ju göra sånt man normalt inte "hinner" med på jobbet då) TREVLIGT

P, M, K, P, K <3JTS<3

1 kommentar:

  1. hej lillebror
    faaaaaha det gott krsaaasen vad du är duktig....synd att jag inte har ärvt den snickare tarmen...hihi..kan ju knappt hantera en tomstock...men jag är jätte nyfiken på hur det ser ut. TUR ATT VI HAR SÅNNA SNÄLLA FÖRÄLDRAR...ha det gott kram.....syrran

    SvaraRadera