torsdag 19 mars 2009

Nymålat

Ja idag fick jag tag på 6meter väv till (hade en jäkla tur, detta var ingen väv dom någonsin haft MEN någon hade tydligen beställt fel så dom hade fått in en rulle IDAG) ibland ska man ha tur. Så väv inhandlad och även färg. Blev ljusgrå med lite blått i, då jag tänkt ha blå matta på golvet tyckte jag detta kunde passa.

Här kan vi tillbringa timmar när det är klart tror jag!?! :P



Har även kostaterat att jag behöver inhandla någon typ av vattenfast lim som jag kan limma fast den blå gummiremsan på golvet.





Plockade även bort all el jag innan trott jag behöver göra en specialare för att gömma. men detta var en liten onödig lösning till lampan i pannrummet, är ju elektriker i grunden så kände att det inte var något större jobb att plocka bort detta och koppla om lampan till pannrummet.





Imorgon??? ja måla en gång till där badkaret ska stå, och bättra på andra småställen om det behövs. Tänkte nog jag skulle försöka få tag i plastplattorna jag ska ha på golvet i helgen med, och BADKARET ja att det ska vara så svårt att hitta ett badkar i närheten :S

2 kommentarer:

  1. MMmm detta blir helt perfekt. Kolla skillnaden melan första bilden och denna är det verkligen samma utrymme ???? Du luras inte Haha

    SvaraRadera
  2. Du är duktig du Tielias! Det blir säkert jätte mysigt när det är helt färdigt! :) Puss

    SvaraRadera