söndag 22 mars 2009

Helt klart och väntar på invigningen !!!!



Ja helt otrolige faktiskt. det är HELT klart. bara ett litet draperi och en och annan pryl för "möblering" någon? :P




Alla lister sitter på plats och är färdigmålade, karet på plats fungerar (dock har jag inte fått ihop inkopplingen av den nya blandaren men den gamla fungerar utmärkt)


Har ju visning imorgon vid 12... mäklaren blir nog lite förvånad tror jag :P
Ska bara sitta ett draperi framför tvättmaskinen och lådhurtsen som är under bänken och hänga upp klädhängaren som står inne i hörnet, denna ska vara över bänken för att torka tvätt på.


Kunde man tro att detta skulle gå från första bilden till dessa på ca:1 vecka? allt har flutit på väldigt bra tycker jag. Och lite tur att hitta ett så biligt och fint kar med.
Kan även påpeka att ALLT jag gjort i källaren, hallen och detta inkl karet har INTE ens kostat 4000:- så det känns helt okej att gjort det trots försäljningen av huset. Förhoppningsvis höjjer det intresset för folk..
Så håll nu tummarna imorgon att det är flera som vill ha huset och det blir en snabb affär med bra budgivning så priset går upp :)
Måste dock hinna med invigning och kanske några gånger till med myskväll i gott sällskap här i Hoby-spa tycker i alla fall jag låter bra :P

3 kommentarer:

  1. skitsnyggt verkligen bra jobbat

    SvaraRadera
  2. ja det blir riktigt najs det.. hoppas det hjälper vid visningen imorgon med nu då.. gärna dubgivning över utgångspris med

    SvaraRadera
  3. Det blev verkligen jätte fint, du är så himla duktig! :) Hoppas det går bra i morgon nu! Puss

    SvaraRadera