tisdag 10 mars 2009

Badrum/tvättstuga

Hej igen REDAN. trodde inte jag skulle skriva här såhär fort :P

Nu har jag gått så långt att jag är sugen på matt fixa till nästa rum i källaren.


Det lutar åt att fixa till det idag tjänsgör som tvättstuga. Tanken är att det ska bli en kombinerad tvättstuga och badrum (då jag har blivit väldigt sugen på att bada badkar)Så vi får se vad detta slutar.
För att genomföra detta projekt behöver jag flytta en vägg ca:50cm och flytta "valvet" från ena sidan till mitten av denna väggen. Sen är det ju golvet :S hur kul ser det ut? Här blir det att skrapa rent det och enklast känns det att lägga klinkers då det är betonggolv och då är det lämpligt. Men det blir då väldigt kallt, så golvvärme hade varit riktigt najs här.
Men nu är det ju så att huset är till salu så hur mycket jobb och pengar ska man lägga på det?

Dock tror jag att detta går fixa lite enkelt och billigt då jag har vattenburen värme i huset och precis monterat bort ett element i detta rummet :)

Nåja får se men tog ett par bilder på hur det ser ut idag så får vi se om det dyker upp efter renovering-bilder med :P
Ha de gött.. får se hur länge det dröjer innan jag har något mer att lägga in här :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar