lördag 21 mars 2009

Ja jävlar :P

Det var inte illa. Pappa och jag har jobbat HÅRT idag. (tack för hjälpen) Det är ju nästan klart.
Karet är på plats inkopplat och allt fungerar.
Tapetserat klart det lilla som var kvar.
Golvet ligger på plats, plastgolv för garage under för luftspalt och nålfiltsmattan över det. är ganska varmt i och med detta faktiskt :)


Är med andra ord riktigt nöjd med resultatet av dagens arbete. Skulle vilja se mäklarens min när han kommer på måndag och ska ha visning :P han vet INGENTING om denna renoveringen, det enda han sett är det ni ser på den första bilden i tvättstugan. Vet heller inte om att jag snyggat till i hallen nere, där har dock de flesta av er inte heller sett hur det såg ut innan men det är STOR skillnad.


Imorgon är det lite lister som ska upp som jag målat nu ikväll. Samt att pappa ska se om han kan hitta de sista jah behöver och i så fall ta med dem hit. Ska även fixa till en bänkskiva över tvättmaskin och en lådhurts som står till höger innanför dörren. Har även tänkt att hänga ett draperi här för att skärma av "tvätthörnan" från badrummet.


Får se om det blir någon invigning imorgon :P 350l vatten tar en stund att fylla och inte ens min vedpanna orkar med att göra det på en gång så det blir till att elda utav bara fan och fylla på 100-150l i taget ett bad ska ju vara VARMT och LÄKANDE speciellt bra för imflamerade muskler och allmänn värk :P


Men som sagt jag är nöjd, vad tycker NI?


1 kommentar:

  1. Oj Oj Oj vad detta blev snyggt. Otroligt. Man kan inte förstå att det är samma utrymme som på de första bilderna. Vad du är duktig. Kramizar

    SvaraRadera