torsdag 12 mars 2009

Startskotten har gått !!


Ja jag kunde inte låta bli mitt lilla projekt.
Har idag rivit ner väggen som ska flyttas ca: 50cm.

Här hittade jag några små saker jag inte tänkt på, det står 2 reglar ytterst mot de anslutande väggarna. Dessa går in i väggen så går inte ta bort utan för stora ingrepp, så får hitta på något så dom får stå kvar här.
Detta löser ett annat uppkommet problem, Elen som jag hittade inbyggd här, en kopplingsdosa samt en strömbrytare som inte heller går att flytta jättelätt. I taket går ju rören till värmepumpen samt att även här ligger en regel som ska "trollas bort" HOKUS POKUS!!



Har 'ven funderat vidare på detta med golvvärme idag och det borde gå att göra det som jag tänkt med att utnyttja det gamla elementet för det blir bara 2-3Kvm som ska värmas upp så detta borde fungera. Värt ett försök i alla fall




Men i övrigt så har jag ju kommit igång och det ska nog gå att få till som jag tänkt :)
Ser säkerligen inte ut så för er kanske i detta läge.
Får se om jag orkar och hinner med mer imorgon annars är det ju snart helg:P


OBS!! alla ni som såg min "kontaktannons" i förra inlägget!!!!

HAHA det var en PERSONLIG inbjudan till någon speciell :P PUSS&GULL till henne :P

1 kommentar:

  1. Jag som tänkte nappa :P Nej, jag bara skojar!!

    Det blir säkert jättebra. Fast det ser verkligen inte ut som det nu, det har du rätt i. Men man måste ju börja nånstanns :)

    SvaraRadera