onsdag 8 juli 2009

Fotosugen????

Kollade runt lite på massa bilder folk hade tagit på sina (vfr-hojjar) så blev så jäkla avundsjuk på hur fina bilder en del hade :S

Funderar därmed på att skaffa sig en ny kamera. Det är ju lite skillnad på en kompakt digitalkamera och en Systemkamera :P Det är ju kul att ha riktigt fina bilder med. Och så ska man ju i och för sig kunna fota med (det har man ju fått bevis på nu den senaste tiden) dock så har det med modellen med att göra ;) Men tror jag har tålamod till det faktiskt.


Så det lutar åt denna lilla leksaken. Har fått kanonrecentioner och omdömmen av både experter och amatörer som testat den. Och faktiskt en vettig peng för en sådan kamera med. drygt 3000:- jag tillhör ju den gruppen av personer som använder mina saker flitigt under många år med.



Men just nu har jag inte ekonomin till det... Har ju fixat bion, betalt "skulder" på mc-däck, bildelar och lite annat denna månaden. Så vi får väll se, men jag är sugen på det. Min kamera är ju ett par år gammal nu och flitigt använd. Och dessutom är det en vanlig kompaktkamera så..

Jaja vi får se ;)

1 kommentar:

  1. Vad flitig du är på att skriva inlägg nu för tiden! Vad duktig du är! :D Tack för en jätte mysig film dag! Puss&Kram

    SvaraRadera