tisdag 28 april 2009

På G att få till det!!!!

Fick min svarta akvariesand idag. Köpte även lite växter till karet, blev inte så många som jag brukar ha i mina akvarier men måste börja någon stans. Har ju inte ens bestämmt vad det ska bli för fisk heller.

Det är lite drygt att filtrera vattnet genom mitt filter, men jag vet att växterna trivs så mycket bättre i det vattnet än rent kranvatten.

Bilen igen,,,,, fått ett tips om att det kan vara spridaren i 4:e cylindern som är kass och läcker soppa så att bilen får för fet blandning och därmed kan den inte förbränna som den ska.

Ja du det är värt att försök kanske, hade ju varit gött om det fungrade så. Men om det är rätt vetifan..

Snart har vi Cowboy fest med jobbet på "Long Horn" det ser vi fram emot, blir nog najs som vanligt när vi dårar på jobbet samlas och har fest. Dock vet ifan vad man ska hitta på för utstyrsel, är skönt på sätt och vis med att komma till en fest som är helt klar när man kommer. Det var ettt tag sedan, har ju varit inblandad i de senaste festerna som festfixare eller lekfarbror :P

Kommer säkert bli lekfarbror på något sätt denna gång med, är ju bara sådan man är hehe

Så vi får se men ser fram emot det det gör jag och säkert många andra av kolegorna..

2 kommentarer:

  1. Utstyrsel häst och coyboyshatt. Evelina eller Lovisa har en käpphäst du kanske kan få låna. Pappsen har hatten allt fixat och klart.Haha
    Hade sett fram emot en bild på akvariet med den svarta sanden eller kommer den kanske så småningom. ??

    SvaraRadera
  2. det kommer bilder ja när det är fyllt och med belysning igång.

    Blir nog jeans grå skjorta ylle/filtrock boots och svart hatt. men måste få tag i hatten och boots

    SvaraRadera