onsdag 6 januari 2010

Gravering igång

Ja nu har jag även kommit igång med graveringen..
Tog glashyllan först "träning" då man är lite ringrostig i detta, var ju ett par år sedan jag gjorde det sist. Men blev rätt nöjd ändå.. Dock så fungerar inte min skrivare men det gick att kalkera av motiven från skärmen. Blir ju ännu mer handarbete då ju :)


En bar innehåller ju givetvis VODKA så vad var mer självklart än just den loggan, sen kompleterade jag med ett par Cocktailglas vid sidorna, Inte min idè utan ngån annans ;) Tack för tipset sötnos :*

Det blir lite "taggigt" i kanterna det beror på 2 saker, min stadighet på hand, samt att jag en billig variant av "dremmel" men som sagt handarbete ska inte vara 100% perfekt....

Nästa steg är att ge sig på glasdörren...

1 kommentar:

  1. Så klart! Allt för dig! <3 :) Dom passade jätte bra ihop med det andra. Du och jag, bra samarbete! :P Puss

    SvaraRadera